5 oktober 2015

Konsten att få sin mamma att gråta säsong 2!

Hejhej!
Jag antar att alla som läser vår blogg känner till IJustWantToBeCool, eftersom vi har tjatat om dem ganska mycket. I alla fall, förra året filmade de in en serie som gick på SVT Play som heter Konsten att få sin mamma att gråta.

Nu är uppföljaren här!!!

Jag är sjukt exalterad över detta för jag har ju såklart sett förra årets säsong. Detta ska bli så roligt!
Den ska gå varje måndag klockan 18.00 om jag har rätt, och jag ska försöka titta så mycket det går. Den finns såklart att se i efterhand på SVT Play vilket jag måste göra för att jag har varit hela eftermiddagen på både IKEA och Bauhaus för att titta på badrumsmöbler. På IJustWantToBeCool 2 finns en trailer till den här serien, och den trailern kommer här!
 
Så, ett litet tips bara om du sitter hemma själv utan något att göra på måndagarna. Tack för att ni läste!

YouTube: Alva Svensson

Senaste kommentarer:
http://ttilles.se



/TFG


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna kommentarer! Vi blir glada av allt utom hat som vi rapporterar genast. Tack!