10 oktober 2015

Köp latex!

Hej hej!
Vi gjorde ett inlägg som heter Sminktips? och i det frågade jag om var man skulle köpa flytande latex och fakeblod. Ingen svarade tyvärr, så jag tog saken i egna händer och stack till närmaste köpcenter och besökte Teknikmagasinet där. Just nu har de extra mycket halloweensaker, så de hade självklart även latex. Jag köpte den för 59 kronor, en flaska på 31, 6 milliliter från märket Face On. Du hittar produkten HÄR. Jag hittade som vanligt inte den rätta produkten, men jag antar att denna går bra ;).
Jag och Elina testade det direkt när vi kom hem och vi fick till ett läskigt sår på min hand. Vi antar att detta var en bra produkt, så vi tipsar den! Dock råkade Elina spilla ut halva innehållet på mitt golv...

Har du något bra tips på latex? Eller har du en bra sminkvideo som du vill tipsa om? Tveka inte att kommentera!

YouTube: Alva Svensson 

Senaste kommentarer:
http://ttilles.se



/TFG


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna kommentarer! Vi blir glada av allt utom hat som vi rapporterar genast. Tack!