15 december 2015

Mina Idol-affischer!

Tjosan!
Jag är nog ganska ensam om att ha nästan hela väggarna fyllda med Idol-affischer. De flesta kommer från KP (eller Kamratposten) men jag har även teckningar jag själv har gjort och även bilder från Pets. Så nu ska jag berätta om alla affischer! Dock inte om mina egna bilder, det blir för svårt!

Bilder från KP:

  1. Zara Larsson
  2. Nebulosa (rymdfenomen)
  3. Pharrell Williams (Happy från Dumma Mej)
  4. Flamingos
  5. MoaMurderess (<3)
  6. Bältdjur (googla!)
  7. Varg
  8. Lejon
  9. Amanda Jenssen
  10. 5 Seconds Of Summer (LOVE!)
  11. Tove Lo
  12. Boxervalp
  13. Elefanter
  14. Ariana Grande
  15. Ed Sheeran
  16. Kaninunge
  17. Tiger
  18. Hundvalp
  19. Hästar
  20. Kaniner
  21. Cookies (NAMNAM!!!)
  22. Igelkott
  23. Ekorre
  24. Krokodiler
  25. Taylor Swift (Grym!)
  26. Bleckmossen (Mangaserie av Caroline Ståhlberg)
  27. Katten Nils (Tecknad serie av Johanna Kristiansson och Joakim Gunnarsson)
  28. IJustWantToBeCool (Jippie!!!)
  29. Sengångare (Gäääsp... ;))
  30. Hornpadda (?)
  31. Kattunge
  32. Papegojan Valle (Från en artikel ur KP!)
  33. Pingvinerna från Madagaskar
  34. Mullvad (Sååå kjutt!)
  35. Vilande enhörning (Bild av Stina Lövkvist)
  36. Japansk spets (Fluffig hund <3)
  37. Pengar
  38. Måns Zelmerlöw
  39. Afrikanska elefanter
  40. Harry Potter (YEEEAAYYY!!!)
  41. Cirkeln (Bild från filmen, autograf påskriven av Sara Bergmark Elfgren <3)
  42. Spökdjur
  43. Mockingjay del 2
  44. Hotel Transsylvanien 2
  45. Struts
Så! Det var alla från KP! Jag har precis fått ett helt nummer till med affischer från KP, alla ska upp!!!

Bilder från Pets:

  1. Rhodesian ridgeback-valp (googla!)
  2. Marsvin
Herre gud! Jag trodde att jag hade många fler från Pets! Jaja, det var nästan alla mina affischer. Jag slår vad om att du inte har läst alla! I så fall; Vilken affisch är nr 28? Kommentera utan att fuska!!!

Det var ingen som kommenterade på länge, så jag kan inte skriva några senaste kommentarer.



/TFG
Mohahaha! Titta vilken vacker bild jag hittade! Please, byt bakgrund! ;)

2 kommentarer:

  1. 28 är IJustWantToBeCool

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt det låter, det kan vara ganska charmigt tycker jag att ja väggarna fyllda av posters :)

    SvaraRadera

Skriv gärna kommentarer! Vi blir glada av allt utom hat som vi rapporterar genast. Tack!