15 oktober 2015

A Little Trip To Stockholm!

Hejsan!
Ja, ni har antagligen läst rubriken. Stockholm, Sveriges huvudstad - dit ska jag!
Jag har varit i Stockholm en gång tidigare eftersom vi bor så himla låångt bort. Då älskade jag det totalt, det var med hela familjen.
Jag har sett fram emot detta i lite drygt en månad - jag ska dit på tjejhelg!!!
Jag och mamma har länge haft som tradition att åka tillsammans med en annan mamma och dotter på tjejhelg. Förut har det varit kanotpaddling, åkt till Växjö, cykelresa m.m. Nu blir det med ett annat par på shoppinghelg i Stockholm.
Vi flyger i morgon eftermiddag. Vi kommer inte att hinna se på Idol, my favorite program, buhu.
De vi ska åka med har en lägenhet i Stockholm, så det blir till att bo i den. Vi kommer att shoppa hela lördagen, bland annat åka till den riktiga butiken från Kawaii.se! Jag ska köpa julkalendern, ett svart diadem med nitar och en antidustplopp med panda på. De två senare ska jag köpa till Elina så att hon slipper betala frakt.
Söndagen blir nog något museum.
Jaja, jag hoppas i alla fall att det kommer att bli roligt! Jag kommer att se om jag lyckas lägga upp bilder på bloggen, men jag får hoppas att det går!

Senaste kommentarer:
http://ttilles.se



/TFG

Bilden är tagen från Google.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna kommentarer! Vi blir glada av allt utom hat som vi rapporterar genast. Tack!