13 oktober 2015

KAMERA!!!

Bu!
Igår satt jag i vårt hus mitt ute i skogen och tog en selfie med mig och mitt äpple på spett... Fråga mig helst inte varför!
I alla fall hade jag fotat en hel del den dagen, så det var nog därför pappa kom på idén.
Just det, pappa! Min pappa är en av de personerna som älskar fotografering. Därför köpte han för några månader sedan en ny systemkamera för... tror att det var 27 eller 28 000 kronor. Han glömde bort sin gamla kamera, som i och för sig också var en proffsig systemkamera.
Så igår när jag satt med mobilen i högsta hugg med mitt äpple och log som en galning ropade pappa i från köket:
"Hör du du Ella! Om du gillar att fota och filma, använd min gamla kamera vetja!"
Och jag blev glad. Vääldigt glad. Jag skäms över att berätta om händelser utan att ha foton till bloggen. Så nu är det över! Nu ska vi få använda en förstklassig systemkamera!
Jepp, det var väl det jag skulle säga. Hoppas att det blir bra, allt för er!

Jag tror att vi slutar med att länka kanalen, ni känner ju till den!

Senaste kommentarer:
http://ttilles.se



/TFG

1 kommentar:

  1. Hmm... Vad har hänt nu då? Hur många gånger har vi använt systemkameran? Svar: 0. 🤗

    SvaraRadera

Skriv gärna kommentarer! Vi blir glada av allt utom hat som vi rapporterar genast. Tack!