5 december 2015

Ojojoj!

Tjosan!
Herre gud, vad det var länge sedan jag bloggade! Anledning: Jag har inte haft lust. Jag har haft fullt upp med annat. Så vi har lärt oss en läxa: Vi ska inte ha traditioner eller sådant! Vi ska inte heller lova hur mycket vi ska blogga! 

Dock är det ju jul snart! Jag ser fram emot det jättemycket! Jag sitter därför och shoppar på Kawaii.se just nu. Jag ska ge julklappar till alla mina vänner därifrån. Därför tänkte jag att jag skulle länka alla utom de jag ska ge till Alva och Elina:

Tokidoki suddkub,
Teddy Marshmallows Chocolate,
Keycap #43 Cupcake med jordgubbe,
Teddy Marshmallows Mango, 
Popin Cookin Nerunerunerune Soda Flavour,
Popin Cookin Nerunerunerune Grape Flavour,

Mini Hello Panda Choklad



Jag lyckades tyvärr inte sticka in bilder på dessa saker, men alla finns som sagt att hitta på Kawaii.se. Jag ska beställa hem dessa plus två saker till snart, antingen under helgen eller i veckan. Jag hoppas att mina vänner kommer att gilla sakerna!

Senaste kommentarer:
http://nouw.com/linaheve
Ajla
https://www.youtube.com/user/macsmoser


/TFG



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna kommentarer! Vi blir glada av allt utom hat som vi rapporterar genast. Tack!