6 december 2015

Recenserar bloggar!

Buu!
Vi har recenserat böcker, YouTube, hobbyer, manga, appar... varför inte då göra en till recension med temat bloggar?
Tack vare att vi skapade den här bloggen så har jag kommit in lite mer i bloggvärlden. Jag följer egentligen bara två bloggar, men båda dessa är sjuukt grymma! Därför ska jag dela med mig!



Blogg Nr. 1
MoaMurderess

Adress: http://moamurderess.se
Bloggkategori: Livsstilsblogg, alternativ blogg
Aktuell med: Bloggen, YouTube-kanalen, London
Fakta: Moa Murderess, 21 år, bor numera i London. Hon bloggar om mat, kläder, smink, viktiga ämnen och lägger även upp sina YouTube-videos när de kommer. Som du kanske vet har vi bloggat ganska mycket om Moa Murderess, men det är inte utan anledning! Moa Murderess har vunnit BlogAwards och på blogg.se är hon med i kategorin Ruff Diamonds, alltså alternativa bloggar.
Recension: Moa är så duktig på att blogga om intressanta saker! Hon har med fina bilder i varenda inlägg och allting ser så bra och snyggt ut på hennes blogg. I love it!
Poäng: 9 av 10 grisar!!!



Blogg Nr. 2
Skogsraah

Adress: http://skogsraah.se
Bloggkategori: Livsstilsblogg, alternativ blogg, feminism, pepp, veganskt/vegetarianskt
Aktuell med: Bloggen, bandet Unvoid, Black Metal-projektet
Fakta: Ett Skogsrås Bekännelse - Lisa som driver bloggen är en feministisk, halvvegansk black metal-artist. Jag menar, hur cool får man bli!? Lisa skriver om orättvisor, feminism, psykisk ohälsa och tar även emot läsarberättelser som hon publicerar på bloggen. Där kan du få skriva om jobbiga perioder i ditt liv eller något liknande.
Recension: Det är så intressant att läsa Skogsraah att man bara vill ha mer, mer, mer!!! Även om jag inte är ett fan av black metal, vegan eller skönhetsproffs så gör Lisa allt intressantare på grund av hur hon skriver! Jag är såå imponerad!
Poäng: 10 av 10 grisar!!!


Hoppas att du har blivit inspirerad och hittat någon ny blogg att följa. Detta var bara två av alla tusen bloggar i Sverige. Om du vill hitta en perfekt blogg just för dig, kolla in blogg.se

Har du någon liknande blogg att tipsa, kommentera supergärna den i kommentarsfältet! Eller vill du tipsa din blogg? Kommentera, så kollar jag in den och recenserar den i ett inlägg!

Senaste kommentarer:
http://nouw.se/linah
Ajla (Alva)
ellimacs.com



/TFG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna kommentarer! Vi blir glada av allt utom hat som vi rapporterar genast. Tack!